POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Radionica - Suhozidi
Na satovima izvannastavnih aktivnosti tehničke kulture zadatak je bio izradit makete suhozida. Suhozid je građevina od prirodnog kamena bez korištenja vezivnog materijala. Postoje razne svrhe oblika gradnje suhozida. Nekad su se koristili u različite svrhe: kao zid, kao ograda oranice ili pašnjaka (u južnoj Europi, Hrvatskoj, Irskoj, i Švicarskoj i u Austriji), u gradnji bunara i u gradnji puteva.
Trebalo je pripremiti materijal u obliku prirodnog kamena i tvrdu podlogu. Prikupljen je prirodni kamen u nekoliko veličina. Najprije se slagao krupnije kamen, potom sitniji i na kraju najsitniji kamen. Napravljeni suhozidi su bili po uzoru na današnje koje danas možemo pronaći u zavičaju.
U ovoj školskoj godini djelatnici OŠ Dobri prijavili su se na tri natječaja u aktivnostima K1 i K2.
1.Projekt K1 aktivnost, pod nazivom „U očima različiti, u srcima jednaki“.
Ovim projektom koji je trebao poticati multikulturalnost u školi željela se postići tolerancija učenika prema kolegama-pripadnicima različitih kulturnih, religijskih i rasnih skupina te prezentirati njihova različitost kao bogatstvo, ne prepreka te kao mogućnost širenja vidika, kako za učenike, tako i za njihove roditelje.
Način na koji smo željeli ostvariti je primjena novih oblika i metoda rada koji potiču suradničko učenje i interakciju među učenicima. Zatim uvođenjem novih programa u Školski kurikulum kroz satove razrednika, izvannastavne aktivnosti, kulturna zbivanja, izvanučioničke aktivnosti i školske projekte. Takav cjelovit i promišljen pristup omogućio bi da svi učenici škole budu od najranije dobi kroz različite aktivnosti dio ovog projekta i time se izbjegne dosadašnja rascjepkanost.
2.Projekt „Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja (u suradnji dviju srednjih škola i jedne osnovne škole u Splitu).
Kroz projekt smo planirali
3.Projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization" (u suradnji s Rumunjskom i Poljskom)
Projekt je namijenjen starijim učenicima škole u svrsi pomoći odabira budućih zanimanja. Učenici bi bolje razumjeli lokalno tržište i razvili ključne kompetencije. Naučili bi više o radu u različitim okruženjima, komunikaciji na drugim jezicima, korištenju ICT tehnologije, osnove dizajniranja, planiranja i načinima gradnje. Koordinator projekta je Ravnateljica.
Sretni smo što nam je Agencija za mobilnost i programe EU odobrila projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization“. Ostala dva projekta planiramo doraditi i opet poslati na natječaj.
U sklopu projekta Erasmus + K2 aktivnosti nam uskoro sedam učenika sedmih i osmih razreda (Ajla Šećerović, Bartul bojić, Sanda Bekavac, Laura Gazzari, Anamarija Markić i Luka Rajniš) zajedno s mentorima: Jadrankom Vujčić, Perom Kuriljem i Mirjanom Dodig putuju u Rumunjsku na transnacinalnu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja. Pored naših djelatnika i učenika će biti i škola – parner iz Poljske sa svojim predstavnicima: 8 učenika i 3 učitelja. U vremenu od 12. 11. 2017. do 17. 11. 2017. bit će organizirane mnoge zanimljive aktivnosti. Naši učenici s mentoricom Feliciom Granić pripremaju ppt prezentacije na engleskom jeziku o ljepoti naše domovine, grada Splita i našoj školi. Pero Kurilj i Jadranka Vujčić s učenicima pripremaju ppt prezentaciju o modernoj gradnji u RH, a učiteljica Bruna Ovčar izrađuje modele kuća koje ćemo izložiti na izložbi zemalja - partnera. Boravak u Rumunjskoj će biti vrlo zanimljiv i bogat raznim aktivnostima, poput:
Avio karte su kupljene i veselimo se putovanju!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |