POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Nastavak i završetak projekta "Korištenje rasvjetnih tijela u kućanstvu"
Nakon obrađenih anketnih listića koje je učiteljica fizike podijelila učenicima, slijedila je njihova obrada i donošenje zaključaka. Cilj istraživanja je bio poticanje odgovornost građana koja pridonosi ekološkoj osviještenosti važnoj za društveni razvoj
Svrha projekta je bila povezivanje nastave fizike i istraživanja
Ishod projekta: ostvarenje postavljenih ciljeva i zadaća projekta
Rezultati istraživanja : 71 kućanstvo (roditelji učenika 7a, 7b, 8a i 8b
U privitku se nalazi održana ppt prezentacija o korištenju rasvjetnih tijela u kućanstvima.
U anketnom listiću su postavljena sljedeća pitanja:
1. Koliko žarulja imate u svojem kućanstvu?
|
n |
ž/k |
žarulje sa žarnom niti |
247 |
3 |
štedne žarulje |
178 |
2 |
LED žarulje |
428 |
6 |
Oni koji koriste štedne žarulje odgovorili su na sljedeća pitanja:
2. Koliko dugo koristite štedne žarulje?
do 5 godina |
30 |
od 5 do 10 god. |
15 |
više od 10 god. |
4 |
ne koriste štedne žarulje |
22 |
3. Štedne žarulje koristite zbog (možete dati i više odgovora, broj kućanstava)
preporuke poznanika |
8 |
dužeg vremena trajanja od žarulje sa žarnom niti |
16 |
štednje energije |
20 |
ne koriste štedne žarulje |
22 |
nešto drugo |
5 |
U rubrici Nešto drugo, naveli su:
4. Jeste li upoznati s nedostacima štednih žarulja?
DA ..... 28
NE ...... 43
Oni koji su odgovorili DA, naveli su nedostatke štednih žarulja koje poznaju
5. Jeste li upoznati s LED žaruljama?
DA ..... 51
NE ...... 20
Oni koji su odgovorili DA, dobili su i sljedeće pitanje:
6. Informacije o LED žaruljama dobili ste putem
tiska |
8 |
Interneta |
22 |
TV, radio |
12 |
poznanika |
6 |
nešto drugo |
3 |
U rubrici Nešto drugo, naveli su
7. Koristite li LED žarulje?
Ne |
15 |
Ne, ali namjeravam |
5 |
Da |
51 |
U sklopu ovog projekta održana je radionica „Važnost štednje energije“.
Ishodi ove radionice su: (učenik će ... )
Zaključak:
Učenici su otkrili nedostatke i prednosti žarulja koje koriste njihovi roditelji. Mnogi roditelji su nedovoljno informirani o korištenju različitih vrsta žarulja. Ova anketa je bila korisna, jer će potaknuti roditelje da što više koriste štedne žarulje radi štednje energije i smanjenja troškova. Svrha ovakvog istraživanja je da učenici razvijaju različite sposobnosti i vještine, suradničko učenje i povezuju nastavu fizike sa istraživanjem.
Voditelj projekta: Jadranka Vujčić
Suradnik na projektu: Iris Didić Mužić, školski pedagog
U ovoj školskoj godini djelatnici OŠ Dobri prijavili su se na tri natječaja u aktivnostima K1 i K2.
1.Projekt K1 aktivnost, pod nazivom „U očima različiti, u srcima jednaki“.
Ovim projektom koji je trebao poticati multikulturalnost u školi željela se postići tolerancija učenika prema kolegama-pripadnicima različitih kulturnih, religijskih i rasnih skupina te prezentirati njihova različitost kao bogatstvo, ne prepreka te kao mogućnost širenja vidika, kako za učenike, tako i za njihove roditelje.
Način na koji smo željeli ostvariti je primjena novih oblika i metoda rada koji potiču suradničko učenje i interakciju među učenicima. Zatim uvođenjem novih programa u Školski kurikulum kroz satove razrednika, izvannastavne aktivnosti, kulturna zbivanja, izvanučioničke aktivnosti i školske projekte. Takav cjelovit i promišljen pristup omogućio bi da svi učenici škole budu od najranije dobi kroz različite aktivnosti dio ovog projekta i time se izbjegne dosadašnja rascjepkanost.
2.Projekt „Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja (u suradnji dviju srednjih škola i jedne osnovne škole u Splitu).
Kroz projekt smo planirali
3.Projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization" (u suradnji s Rumunjskom i Poljskom)
Projekt je namijenjen starijim učenicima škole u svrsi pomoći odabira budućih zanimanja. Učenici bi bolje razumjeli lokalno tržište i razvili ključne kompetencije. Naučili bi više o radu u različitim okruženjima, komunikaciji na drugim jezicima, korištenju ICT tehnologije, osnove dizajniranja, planiranja i načinima gradnje. Koordinator projekta je Ravnateljica.
Sretni smo što nam je Agencija za mobilnost i programe EU odobrila projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization“. Ostala dva projekta planiramo doraditi i opet poslati na natječaj.
U sklopu projekta Erasmus + K2 aktivnosti nam uskoro sedam učenika sedmih i osmih razreda (Ajla Šećerović, Bartul bojić, Sanda Bekavac, Laura Gazzari, Anamarija Markić i Luka Rajniš) zajedno s mentorima: Jadrankom Vujčić, Perom Kuriljem i Mirjanom Dodig putuju u Rumunjsku na transnacinalnu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja. Pored naših djelatnika i učenika će biti i škola – parner iz Poljske sa svojim predstavnicima: 8 učenika i 3 učitelja. U vremenu od 12. 11. 2017. do 17. 11. 2017. bit će organizirane mnoge zanimljive aktivnosti. Naši učenici s mentoricom Feliciom Granić pripremaju ppt prezentacije na engleskom jeziku o ljepoti naše domovine, grada Splita i našoj školi. Pero Kurilj i Jadranka Vujčić s učenicima pripremaju ppt prezentaciju o modernoj gradnji u RH, a učiteljica Bruna Ovčar izrađuje modele kuća koje ćemo izložiti na izložbi zemalja - partnera. Boravak u Rumunjskoj će biti vrlo zanimljiv i bogat raznim aktivnostima, poput:
Avio karte su kupljene i veselimo se putovanju!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |