preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prehrana učenika
Produženi boravak
Upisi u 1. razred osnovne škole
Erasmus akreditacija

Priloženi dokumenti:
1.jpg

Upisi u srednju školu
Vijesti

Nastavak i završetak projekta "Korištenje rasvjetnih tijela u kućanstvu"

Nakon obrađenih anketnih listića koje je učiteljica fizike podijelila učenicima, slijedila je njihova obrada i donošenje zaključaka.  Cilj istraživanja je bio        poticanje  odgovornost građana koja pridonosi ekološkoj osviještenosti važnoj za društveni razvoj

Svrha projekta je bila povezivanje nastave fizike i istraživanja

 Ishod projekta: ostvarenje postavljenih ciljeva i zadaća projekta

 Rezultati istraživanja : 71 kućanstvo (roditelji učenika 7a, 7b, 8a i 8b

U privitku se nalazi održana ppt prezentacija o korištenju rasvjetnih tijela u kućanstvima.

        


U anketnom listiću su postavljena sljedeća pitanja:

1. Koliko žarulja imate u svojem kućanstvu?

 

n

ž/k

žarulje sa žarnom niti

247

3

štedne žarulje

178

2

LED žarulje

428

6

 

 

 

 

 

 

    Oni koji koriste štedne žarulje odgovorili su na sljedeća pitanja:

2. Koliko dugo koristite štedne žarulje?

do 5 godina

30

od 5 do 10 god.

15

više od 10 god.

4

ne koriste štedne žarulje

22

3. Štedne žarulje koristite zbog (možete dati i više odgovora, broj kućanstava)

preporuke poznanika

8

dužeg vremena trajanja od žarulje sa žarnom niti

16

štednje energije

20

ne koriste štedne žarulje

22

nešto drugo

5

 

 

 

 

 

 

U rubrici Nešto drugo, naveli su:

  • zanima me kako rade
  • manji su računi za potrošenu energiju
  • ne zagrijavaju se
  • teže je nabaviti žarulju sa žarnom niti

4. Jeste li upoznati s nedostacima štednih žarulja?

DA .....  28

NE ......  43

     Oni koji su odgovorili DA, naveli su nedostatke štednih žarulja koje poznaju

  • Sadrže živu pa su opasne za okoliš
  • Zahtijevaju posebno odlaganje
  • Štetne za okoliš i zdravlje ljudi
  • Daju manje svjetlosti
  • Imaju štetno zračenje
  • Skupe su
  • Kratko traju
  • Više opterećuju oči od žarulja sa žarnom niti i led žarulja

5. Jeste li upoznati s LED žaruljama?

DA .....  51

NE ...... 20

     Oni koji su odgovorili DA, dobili su i sljedeće pitanje:

6. Informacije o LED žaruljama dobili ste putem

tiska

8

Interneta

22

TV, radio

12

poznanika

6

nešto drugo

3

     U rubrici Nešto drugo, naveli su

  • od električara
  • u trgovini rasvjetnih tijela od prodavača
  • piše na kutiji od žarulje

7. Koristite li LED žarulje?

Ne

15

Ne, ali namjeravam

5

Da

51

U sklopu ovog projekta održana je radionica  „Važnost štednje energije“.

Ishodi ove radionice su: (učenik će ... )

  • razumjeti značenje i važnost prava na zdrav okoliš
  • pokazati privrženost očuvanja prirodnog bogatstva u svom zavičaju
  • aktivno sudjelovati u istraživanju stanja okoliša

Zaključak:

Učenici su otkrili nedostatke i prednosti žarulja koje koriste njihovi roditelji. Mnogi roditelji su nedovoljno informirani o korištenju različitih vrsta žarulja. Ova anketa je bila korisna, jer će potaknuti roditelje da što više koriste štedne žarulje radi štednje energije i smanjenja troškova. Svrha ovakvog istraživanja je da učenici razvijaju različite sposobnosti i vještine, suradničko učenje i povezuju nastavu fizike sa istraživanjem.

Voditelj projekta: Jadranka Vujčić

Suradnik na projektu: Iris Didić Mužić, školski pedagog

 

 


Priloženi dokumenti:
Koristenje_rasvjetnih_tijela_u_kucanstvu.ppsx (156.73 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Dodig   datum: 19. 2. 2019.

O projektu

U ovoj školskoj godini djelatnici OŠ Dobri prijavili su se na tri natječaja u aktivnostima K1 i K2.  

1.Projekt K1 aktivnost, pod nazivom  „U očima različiti, u srcima jednaki“.

Ovim projektom koji  je trebao poticati multikulturalnost u školi željela se postići tolerancija učenika prema kolegama-pripadnicima različitih kulturnih, religijskih i rasnih skupina te prezentirati njihova različitost kao bogatstvo, ne prepreka te kao mogućnost širenja vidika, kako za učenike, tako i za njihove roditelje. 

Način na koji smo  željeli ostvariti je  primjena novih oblika i metoda rada koji potiču suradničko učenje i interakciju među učenicima. Zatim uvođenjem novih programa u Školski kurikulum kroz satove razrednika, izvannastavne aktivnosti, kulturna zbivanja, izvanučioničke aktivnosti i školske projekte. Takav cjelovit i promišljen pristup omogućio bi  da svi učenici škole budu od najranije dobi kroz različite aktivnosti dio ovog projekta i time se izbjegne dosadašnja rascjepkanost.

2.Projekt „Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja (u suradnji dviju srednjih škola i jedne osnovne škole u Splitu).

Kroz projekt smo planirali

  • usavršavanje šest odgojno – obrazovnih djelatnika te razvoj i provedbu  izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za digitalnu i financijsku pismenost. Kroz izvannastavne aktivnosti  bi učenici usvojili niz mentalnih i tehničkih vještina koje bi ih osposobili za pronalaženje, kritičko vrjednovanje, obradu i korištenje informacija. Informacijski pismena osoba spremna je za cjeloživotno učenje, što znatno smanjuje rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i društvene isključenosti.

3.Projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization" (u suradnji s Rumunjskom i Poljskom)

Projekt je namijenjen starijim učenicima škole u svrsi pomoći odabira budućih zanimanja.  Učenici bi bolje razumjeli lokalno tržište i  razvili  ključne kompetencije.  Naučili bi više o  radu u različitim okruženjima, komunikaciji na drugim jezicima, korištenju ICT tehnologije, osnove dizajniranja, planiranja i načinima gradnje. Koordinator projekta je Ravnateljica.

Sretni smo što nam je Agencija za mobilnost i programe EU odobrila projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization“. Ostala dva projekta planiramo doraditi i opet poslati na natječaj. 

Aktivnosti

U sklopu projekta Erasmus + K2 aktivnosti nam uskoro  sedam učenika sedmih i osmih razreda (Ajla Šećerović, Bartul bojić, Sanda Bekavac, Laura Gazzari, Anamarija Markić i Luka Rajniš) zajedno s mentorima: Jadrankom Vujčić, Perom Kuriljem i Mirjanom Dodig putuju u Rumunjsku  na transnacinalnu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja.  Pored naših djelatnika i učenika će biti i škola – parner iz Poljske sa svojim predstavnicima: 8 učenika i 3 učitelja.  U vremenu od 12. 11. 2017. do 17. 11. 2017. bit će organizirane mnoge zanimljive aktivnosti. Naši učenici s mentoricom Feliciom Granić pripremaju ppt prezentacije na engleskom jeziku o ljepoti naše domovine, grada Splita i našoj školi. Pero Kurilj  i Jadranka Vujčić s učenicima pripremaju ppt prezentaciju o modernoj gradnji  u RH, a učiteljica Bruna Ovčar izrađuje modele kuća koje ćemo izložiti na izložbi  zemalja - partnera.  Boravak u Rumunjskoj će biti vrlo zanimljiv i bogat raznim aktivnostima, poput:

  • Večer dobrodošlice
  • Sastanci s predstavnicima lokalne samouprave,
  • Izložba radova vezano za modernu stambenu gradnju partnerskih zemalja,
  • Sastanci s lokalnim obrtnicima – izrada ručnih radova
  • Radionice „Moderna gradnja“, „Dizajniranje odjeće od recikliranih materijala“…
  • Igre na otvorenom,  rješavanje zadataka vezano za dimenzioniranje, troškove gradnje, planiranje….
  • Sastanci i radionice na fakultetu
  • Predavanje na temu obnovljivih izvora energije
  • Večer kulturne baštine partnerskih zemalja….

 

Avio karte su kupljene i veselimo se putovanju!

 

                        

Tražilica



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Popis udžbenika

Virtualna šetnja školom


EDIT CodeSchool


Zahvalnice


OŠ DOBRI

 


eDnevnik


Erasmus


Zaštita djece na internetu

Kviz SafetyNet

E - bonton

 

 





preskoči na navigaciju