POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Radionica Važnost Bašćanske ploče u hrvatskom jeziku
Učenici 6. a i 6. b razreda upoznali su staro hrvatsko pismo glagoljicu sudjelujući
6. ožujka 2023. na radionici Važnost Bašćanske ploče u hrvatskom jeziku.
Povijest nastanka glagoljice, što je glagoljica, kako je nastala i različite vrste
glagoljičkih slova istražili smo radom skupine povjesničara. Riječi kralja Zvonimira oživjeli smo kreativnim monologom o darovnici zemljišta Crkvi Svete Lucije. Povijesne ličnosti iz bliže prošlosti upoznali smo još bolje služeći se mrežnim stranicama Hrvatske enciklopedije.
Na glagoljici pisane tekstove, pjesmu Dragutina Tadijanovića, Visoka žuta žita
učenici su bez poteškoća pročitali gotovo se i ne služeći prijevodom te su shvatili kako ima sličnosti s pismom latinicom. Rješavajući mozgalice, osmosmjerke, labirint i tražeći put do glagoljskoga slova g, ispunjavajući osobnu iskaznicu Bašćanske ploče te prepisujući tekst na glagoljicu, shvatili su koliko je vremena, truda i znanja trebalo za uporabu toga starog hrvatskog pisma. Na kraju su saznali kako svako slovo ima svoju brojevnu vrijednost te su računali broj godina članova svoje obitelji. S veseljem i znatiželjom ispunjenu radionicu ostavili smo u lijepom sjećanju s puno novih znanja, a kako smo radili i što smo sve izradili možete pogledati na poveznici Canve. Radionicu su održale školska knjižničarka Jelena Torti i učiteljica Hrvatskog
jezika Katarina Pleić.
Katarina Pleić, prof. mentor
Naši su učenici rado sudjelovali u projektu izrade slikovnice naziva Gospođica Ljubav. Njihove
kreativne i maštovite radove pogledajte na padlet ploči.
Katarina Pleić, prof. mentor
Znaš li riječima naslikati ono o čemu govoriš? Jesi li spreman/na u igri loptom dati svoj argument svaki put kad ti ju netko dobaci? Imaš li osjećaj za izbor pravog trenutka u govoru? Imaš li samopouzdanja prilikom javnog nastupa?
Ako želiš ostati pribran u stresnim situacijama, razviti sposobnost brzog odgovora na nove ideje, sagledati obje strane pitanja na temeljit i objektivan način pridruži se Debatnome klubu Dobri i natječi se s nama!
Tri debatne ekipe od 10 učenika sudjelovale su 21.1. 2023. na Ad hoc turniru i tijekom tri kola borile se s protivnicima suparničkih ekipa. To su ekipe Dobri 2 (Niko P., Toni M. i Toni B.), Dobri 3 (Nikolina J./Toni M., Nina D. i Viktor Emanuel M.) te ekipa Dobri 1 (Tena, Olja i Ena) koje su odnijele tri pobjede u sva tri kola. Učenici su ponosni na svoje uspjehe, a neki su i prvi put debatirali. Ekipa Dobri 3 (Nikolina J./Toni M., Nina D. i Viktor Emanuel M.) odnijela je jednu pobjedu u 3. kolu.
Debatirali su na teze: Treba ukinuti ocjene i uvesti prijemne ispite za srednje škole, Treba zabraniti estetske plastične operacije i Javni prijevoz treba biti besplatan.
Čestitamo im na tome uspjehu!
Nadamo se sudjelovanju na Međužupanijskom natjecanju u ožujku!
Voditeljica Debatnog kluba: Katarina Pleić, prof .mentor
6. MEĐUŠKOLSKO NATJECANJE IZ EMOCIONALNE PISMENOSTI
Prema humanističkom pristupu odgoju i obrazovanju cilj škole nije samo puko stjecanje znanja već cjelovit razvoj pojedinca gdje se uz intelektualne ističu i emocionalne značajke razvoja kao što su svijest o sebi, vještine socijalne komunikacije, razvijanje zadovoljstva, prosocijalnog ponašanja, osvješćivanje vlastitih emocija.
Što znači izraz emocionalna pismenost?
Kada te netko pita kako si?, znaš li izraziti svoje osjećaje? Znaš li prepoznati kako se osjećaš ili odgovaraš samo s dobro, ili loše? Naš mozak može proizvesti brojne osjećaje, a nama je važno da im možemo prepoznati kako ne bi oni nama upravljali nego mi njima.
Izraz emocionalna pismenost odnosi se na sposobnost svake osobe da prepozna kako se osjeća i zbog čega. Isto tako, da možeš razumjeti osjećaje drugih.
Pomaže nam bolje razumjeti svijet oko sebe i njegovati prijateljske i obiteljske odnose.
Što je empatija?
Empatija je sposobnost osobe da se uživi u emocionalna stanja druge osobe i da razumije položaj u kojem se osoba nalazi, kako se osjeća…
To je sposobnost da se staviš u tuđu kožu ili u tuđe cipele…
Što su „JA“ poruke?
Ako ti se čini da se ne znaš izboriti za sebe i da te prijatelji uvijek krivo razumiju, pokušaj s JA porukama.
One nam služe za komunikaciju s drugim ljudima tako da ih ne napadnemo, a ipak se zauzmemo za sebe. Na primjer, umjesto da prijateljici koja često kasni kada idete zajedno u školu, kažeš: „Ideš mi na živce, uvijek kasniš kada idemo u školu.“, upotrijebi JA poruku i reci: „Osjećam se loše kad zakasniš jer se brinem da ćemo zakasniti u školu. Željela bih da dođeš na vrijeme kako smo se dogovorile.“
Igra Pretežno vedro
Što kažeš na učenje ovih vještina putem igre? Želiš li kroz druženje bolje upoznati sebe i drugoga?
Društvena igra Pretežno vedro izrađena je u Školi za dizajn, grafiku i održivu gradnju Split, a 2018. godine dobila je i svoj digitalni oblik. Naši učenici u školi nerijetko zaigraju ovu društvenu igru. Potrebno je voditi brigu o svom mentalnom zdravlju te na vrijeme osvijestiti osjećaje svoje i drugih. Kroz 150 zanimljivih pitanja ove igre dobro ćete se zabaviti i upoznati sebe i svoje bližnje. Igra je namijenjena svim životnim dobima jer osjećaji ne poznaju granice!
Posjeti mrežne stranice projekta Pretežno vedro i zaigraj digitalnu igru klikom na poveznicu https://www.nzjz-split.hr/PreteznoVedro/pocetna.html.
Saznat ćeš kako su se osjećali naši učenici koji su sudjelovali na 6. natjecanju iz emocionalne pismenosti.
Učenici 6.-ih razreda naše škole već šestu godinu zaredom sudjeluju u međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti koje organizira Služba za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko dalmatinske županija u sklopu projekta PRETEŽNO VEDRO. Ove godine natjecanje se održavalo 11. studenog u Osnovnoj školi Manuš gdje je sudjelovalo preko 1100 učenika.
PROVEDBA AKTIVNOSTI
Sudjelovanje učenika 6. razreda u aktivnostima projekta Pretežno vedro u našoj školi odvijalo se na satovima razrednika upoznavanjem učenika s projektom, njegovim nastankom i razvojem s naglaskom na emocionalnu pismenost i mentalno zdravlje. Učenici su prije samog školskog natjecanja iz emocionalne pismenosti imali mogućnost igrati igru s karticama u školi, a kući digitalni oblik. Učenici su bili zainteresirani za sudjelovanje i postizanje što boljeg rezultata u atmosferi pozitivnog vršnjačkog ozračja. Natjecanje su provele voditeljice projekta psihologinja Grozdana Matanović i profesorica Katarina Pleić uz podršku i pomoć profesora informatike Ines Jovanović i Luke Kaleba.
PREDSTAVNICI ŠKOLE
Naša učenica Natali Ordulj predstavljala je školu u individualnom dijelu natjecanja gdje su učenici odmjerili svoja znanja i emocionalnu pismenost igrajući Kahoot! kviz. Osvojila je 7. mjesto od 25 škola. Čestitamo joj na tom uspjehu! Učenici Maja Madunić, Alma Marušić, Bruno Ozretić, Mislav Vuković, Laura Bakota, Nika Radojković, Josip Bernard Borzić i Lara Maleš predstavljali su školu u grupnom natjecanju i kreativnom dramsko-scenskom nastupu gdje su pripremili igrokaz na zadanu temu (videouratci učenika): „Na rođendanu si kod prijatelja čiji roditelji nisu kod kuće. Ekipa te nudi alkoholom i cigaretama i zove te kukavicom zato što ne želiš prihvatiti takav nezdravi način ponašanja i druženja. Odlučio/la si da…“
Osmislili su scenografiju, kostimografiju te zajedničku poruku videozapisa koja glasi: Uklopi se u društvo ili budi bolji! Snimali smo u opuštenoj atmosferi školske knjižnice gdje je ugodni kutak s trosjedom pružio zamišljeno iskustvo dolaska na prijateljski rođendan koji je umalo završio kobno. Rješenjem problemske situacije učenici su pokazali kako izbjeći loš utjecaj društva te utjecati pozitivno na sve prisutne. Učenici su i ovaj put pokazali svoju kreativnost i odgovornost prema radu i s veseljem se uključili u planirane aktivnosti. Velike pohvale i posebno priznanje na iskazanom!
SVRHA PROVOĐENJA PROJEKTA
Svrha provođenja aktivnosti projekta, školskog i međuškolskog natjecanja zaštita je mentalnog zdravlja kroz promicanje i razvijanje emocionalnih kompetencija u učenika, usvajanjem znanja i vještina u prepoznavanju, imenovanju i reagiranju na vlastite i tuđe emocije. Kreativna, edukativna i zabavna društvena igra Pretežno vedro predstavlja odličan alat emocionalnog opismenjavanja učenika i mogućnost učenja kako se nositi sa svojim emocijama, kako ih prepoznati i izraziti. Učenicima je pružena prilika učiti o emocionalnoj pismenosti, govoriti o svojim osjećajima, opisivati ih, prepoznavati, uspoređivati i razlikovati. Budući da su osjećaji vrlo složeni procesi, to nije nimalo jednostavno, ali je vještina koja se može naučiti. Vještina emocionalne pismenosti može učenicima pomoći da bolje razumiju svoje osjećaje i osjećaje drugih, a to im omogućava da budu uspješniji u upravljanju svojim emocijama, u uspostavljanju prihvatljivih odnosa i ponašanja. Na primjer, ako te netko udari da mu ne moraš vratiti, ako si ljut i bijesan kako to kontrolirati. Koliko je važno imati svoj stav i izboriti se za njega.
Pročitajte Abecedu osjećaja u prilogu.
Zahvale profesorima Ines Jovanović i Luki Kalebu na suradnji i pomoći u provedbi školskog natjecanja.
Zahvale profesorima Branki Dominis Mišić i Ines Jovanović na podršci i pomoći oko pripreme videozapisa.
Na poveznici pogledajte videozapis kojim su predstavljali našu školu i uživajte!
Katarina Pleić, prof. mentor
Voliš li biti u pravu kad raspravljaš s prijateljima? Je li razgovor za tebe aktivnost koja vodi nekom cilju ili to činiš samo kako bi ispunio/la vrijeme?
Znaš li na koji se način izboriti za riječ u društvu? Kada želiš govoriti o nekoj temi, kako ćeš ju otvoriti? Kako ćeš reagirati ako pouzdano znaš da tvoj prijatelj nije u pravu? Dok tvoj sugovornik govori, a ti se ne slažeš s njim, što ćeš učiniti?
Ako te zanima odgovor na ova pitanja, pridruži se debatnom klubu Dobri i sudjeluj s nama na turnirima, edukacijama i natjecanjima!
Natjecali smo se u dvije ekipe u četiri kola turnira, Dobri 2, Viktor Emanuel Mišetić kao 1. govornik, Olja Mihovilović kao 2. govornik i Ena Vučina kao 3. govornik. Ekipu Dobri 1 predstavljaju učenici 8. razreda redom po govornicima, Niko Perković, Toni Mamić i Toni Bižaca.
Odnijeli su dvije pobjede i to u 2. kolu protiv ekipe Kamen te u 3. kolu protiv ekipe Kaštela kao ekipa afirmacije.
Ekipa Dobri 2 odnijela je pobjedu u 3. kolu!
Čestitamo im na tome!
Učenici su na satima debatnog kluba slagali svoj slučaj (case). Koristili smo najprije oluju ideja uz unaprijed zadanu tezu Kraljevske obitelji donose više štete nego koristi, zatim načinom eliminacije izabrali najbolje argumente. Na temelju dva najjača argumenta gradili smo kriterij, vrhovnu vrijednost i opće dobro koje će društvo dobiti našom pobjedom.
Debatanti pripremaju svoje govore i nastupe te moraju održavati visoku razinu koncentracije na ono o čemu govore. Sve vještine koje su razvili upotrebljavaju učeći ostale predmete budući da je debata raspravljačka vještina koja razvija kritičko mišljenje, zauzimanje svog stava, obranu svojih argumenata, poštivanje i slušanje sugovornika. Naučili su kako voditi flow, tijek govorenja suparničke ekipe koji im olakšava praćenje drugih govora a to će iskoristiti u napadima u svojim govorima.
Koje su mogućnosti i obveze afirmacije i negacije?
U slaganju svog slučaja afirmacija ne smije imati samo jedan argument jer je ona ekipa koja mora održati svoj slučaj na nogama.
Može pobijati negacijske definicije i sama sebi namjestiti definicije kako želi, preusko ili preširoko.
Negacijska skupina mora napasti kriterij afirmacije, tj. složiti se i objasniti zašto ili izraziti neslaganje i objasniti zašto.
Debatanta u ispitivanju (crossu) ne možemo ispitivati njegovu osobnom mišljenju, ali ga smijemo pitati za izvor podataka koji je koristio. Dokazi se suprotne ekipe ne mogu pobijati, ali se mogu proglasiti manje važnima za slučaj.
Veliko hvala našoj ravnateljici koja nam je omogućila sudjelovanje iz škole jer je turnir održan preko Zoom-a.
Katarina Pleić, prof. mentor
Učenici 8. razreda sudjelovali 8. listopada na debatnom seminaru za početnike u Gimnaziji Vladimira Nazora. Upoznali su pravila debate, družili se sa svojim vršnjacima i u veseloj i opuštenoj atmosferi učili se zauzimati za svoje mišljenje i braniti svoje argumente te igrali debatne igre. Dobili su odlične temelje na kojima će se pripremati za dolazeći Turnir u debati koji će se održati 26. 11. 2022.
U goste su nam stigli debatni suci iz Zagreba koji unutar Hrvatskog debatnog društva održavaju edukacije po cijeloj Hrvatskoj, a učenici su oduševljeni njihovim radom. Zahvaljujemo našoj ravnateljici koja nam je omogućila sudjelovanje na edukaciji.
Kako smo radili, možete vidjeti na fotografijama.
Katarina Pleić, prof.
Ivana Brlić-Mažuranić voljela je šešire i rado ih nosila. Nakon pročitanog djela Priče iz davnine i njezine biografije, nadahnuti Ivaninim stilom odijevanja organizirali smo radionicu izrade šešira naziva Šešir kakav bih poklonio Ivani. Učenici su prema uputama učiteljice likovne kulture, te uz pomoć pedagoginje, psihologinje i učiteljice hrvatskoga jezika izradili prekrasne šešire, ukrašavali ih zanimljivim mašnama i dodatcima. Učenici i učiteljice veoma su zadovoljni svojim radom, a šešire smo postavili na izložbu manifestacije Festival znanosti. Radionicu su organizirale učiteljica likovne kulture Bruna Ovčar i učiteljica hrvatskoga jezika Katarina Pleić.
Kako su izgledali na kraju, pogledajte u kratkom videozapisu.
Učenici 6. i 8. razreda sudjelovali su u godišnjem projektu na eTwinningu Webučionica 2.0. Zadatak je bio usvojiti vještine korištenja pet digitalnih alata. Učenici su zajedno s učiteljicom aktivnosti s redovne i dodatne nastave postavljali u zadane digitalne alate i na taj način povećali svoju digitalnu pismenost. Naučili su se služiti alatom Bookcreator, QR kod, Google obrasci, Bubble.us, Padlet, Canva. Sudjelovali smo na Natjecanju iz emocionalne pismenosti, na Državnom natjecanju u debati, obilježili smo Godinu čitanja, manifestaciju Festival znanosti, sa školskom knjižničarkom proveli radionicu Važnost Bašćanske ploče u hrvatskome jeziku.
Sve aktivnosti možete vidjeti na mrežnoj stranici eTwinninga na stranici naše škole putem ove
poveznice: https://twinspace.etwinning.net/192043/pages/page/1937832
Katarina Pleić, prof.
Naše učenice, Anja Trumbić, Nina Delić i Kiara Jerković natjecale su se na Međužupanijskom natjecanju u debati na kojemu su pobijedile u 5/6 kola tijekom dva dana natjecanja.
13. i 14. svibnja sudjelovale su na Državnom natjecanju u debati koje je održano u Prirodoslovnoj školi u Splitu. Upoznale su debatante drugih škola iz Zagreba, Rijeke, Splita. Razvijale vještine javnog govorništva, iznošenja argumenata i obrane slučaja. Ovo su vještine koje bi svaki učenik trebao razvijati i u svome obrazovanju koristiti.
Debatirale su na pripremljenu tezu: Treba ukinuti nuklearne elektrane, a kao pomoć u pripremi imale su i predavanje profesora s Energetskog fakulteta Hrvoje Požar. Ad hoc teza glasila je: Bolje biti omiljeni neodlikaš nego neomiljeni odlikaš.
Ovo je prilika da se zapitate, koje biste vi argumente iznijeli na strani afirmacije i negacije?
Ako želite i vi s nama sudjelovati na ovim zanimljivim natjecanjima i postati uspješni debatanti, pridružite nam se u Debatnom klubu!
Kako je sve izgledalo u borbi ekipa, možete vidjeti na padlet ploči.
https://padlet.com/kascic57/kriiarryjkanqk9x
Voditeljica debatnog kluba: Katarina Pleić, prof.
Učenici 6. a i 6. b razreda upoznali su staro hrvatsko pismo glagoljicu kroz radionicu o Bašćanskoj ploči. Najprije ih je skupina Uvod u glagoljicu upoznala s nastankom toga pisma, inačicama i uporabom. Imali su vježbe čitanja na primjeru tekstova koji su bili pisani mješovitim pismom, glagoljicom i latinicom koju su intuitivno odgonetnuli ili uz pomoć glagoljske azbuke. Vježbali su pisanje glagoljice na listićima sa zadanim smjerovima pisanja pojedinog slova. Osjetili su sve teškoće ali i upoznali ljepotu stvaranja starog hrvatskog pisma. Rješavajući mozgalice i osmosmjerke, križaljke i labirinte utvrdili su znanje o sudbini Bašćanske ploče. Njihove radove izložili smo na plakatu u učionici.
Radionicu su vodile školska knjižničarka Jelena Torti i učiteljica Katarina Pleić.
Ovdje možete pogledati kratki videozapis s fotografijama.
Katarina Pleić, prof.
Život književnih likova u djelima za cjelovito čitanje
U sklopu manifestacije Festival znanosti 5. svibnja u našoj školi organizirana je javna izložba Život književnih likova u djelima za cjelovito čitanje. U izložbenom prostoru učenici i nastavnici mogli su razgledati klasične plakate, portret Alberta Einsteina, Nikole Tesle, šešire kakve bismo poklonili Ivani Brlić-Mažuranić, maketu Teslina tornja, maketu Exuperyeva asteroida B16. Izložene su i knjige o Ivani Brlić – Mažuranić, Nikoli Tesli, Leonardu Da Vinciju. Učenici su nacrtali portrete poznatih ličnosti te njihove najpoznatije izume i djela (ornitopter, tenk, Mona Lisa…). Anketu o čitalačkim navikama učenika provela je među učenicima pedagoginja Iris Didić Mužić, a rezultate objavila u obliku prezentacije. Učenicima je pripremila i knjigu u koju se mogu upisati i dati svoju preporuku za čitanje. Učenici su rado davali preporuke za čitanje i međusobno razgovarali o najdražim djelima. Radionicu šešira izradila je s učenicima učiteljica likovne kulture Bruna Ovčar, a oni predstavljaju stil odijevanja hrvatskog Andersena, Ivane Brlić-Mažuranić. Posebno lijepo oblikovani raznoliki šeširi, kakve bismo poklonili Ivani, privlačili su na fotografiranje i isprobavanje. Svi su posjetitelji imali priliku iskazati zadovoljstvo izložbom i ostaviti vrednovanje na atmometru. Tako su učenici, listajući knjige i gledajući prezentaciju i plakate, učili o životu i djelu poznatih izumitelja i umjetnika. Svoje znanje provjerili su zaigravši Kahoot! Poigrali smo se i digitalnim alatima. Učitavajući QR kodove zalijepljene na zidu učionice, učenici su otkrivali nove plakate, portrete, biografije, gledali prezentacije i videa.
Izložbu su organizirale učiteljica Katarina Pleić, pedagoginja Iris Didić Mužić i učiteljica Bruna Ovčar.
Klikom na sliku možete pogledati video.
Život književnih likova u djelima za cjelovito čitanje
U sklopu manifestacije Festival znanosti 5. svibnja u našoj školi organizirana je javna izložba Život književnih likova u djelima za cjelovito čitanje. U izložbenom prostoru učenici i nastavnici mogli su razgledati klasične plakate, portret Alberta Einsteina, Nikole Tesle, šešire kakve bismo poklonili Ivani Brlić-Mažuranić, maketu Teslina tornja, maketu Exuperyeva asteroida B16. Izložene su i knjige o Ivani Brlić – Mažuranić, Nikoli Tesli, Leonardu Da Vinciju. Učenici su nacrtali portrete poznatih ličnosti te njihove najpoznatije izume i djela (ornitopter, tenk, Mona Lisa…). Anketu o čitalačkim navikama učenika provela je među učenicima pedagoginja Iris Didić Mužić, a rezultate objavila u obliku prezentacije. Učenicima je pripremila i knjigu u koju se mogu upisati i dati svoju preporuku za čitanje. Učenici su rado davali preporuke za čitanje i međusobno razgovarali o najdražim djelima. Radionicu šešira izradila je s učenicima učiteljica likovne kulture Bruna Ovčar, a oni predstavljaju stil odijevanja hrvatskog Andersena, Ivane Brlić-Mažuranić. Posebno lijepo oblikovani raznoliki šeširi, kakve bismo poklonili Ivani, privlačili su na fotografiranje i isprobavanje. Svi su posjetitelji imali priliku iskazati zadovoljstvo izložbom i ostaviti vrednovanje na atmometru. Tako su učenici, listajući knjige i gledajući prezentaciju i plakate, učili o životu i djelu poznatih izumitelja i umjetnika. Svoje znanje provjerili su zaigravši Kahoot! Poigrali smo se i digitalnim alatima. Učitavajući QR kodove zalijepljene na zidu učionice, učenici su otkrivali nove plakate, portrete, biografije, gledali prezentacije i videa.
Izložbu su organizirale učiteljica Katarina Pleić, pedagoginja Iris Didić Mužić i učiteljica Bruna Ovčar.
Klikom na sliku možete pogledati video.
Evo nekih qr kodova
Katarina Pleić, prof.
Zašto je pisac svoj glavni lik svoje pripovijetke pretvorio u vukodlaka? Tko su bili vukodlaci? Što je Moru učinila njegova vučja priroda? Kako se to odrazilo na mještane?
Saznat ćete ako se upustite u fantastičnu pripovijetku digitalnog oblika koji su naši osmaši izradili u alatu Bookcreator.
https://padlet.com/kascic57/7enju6xdj0ng1j03
Katarina Pleić, prof.
Kako bolje upoznati pisca nego u njegovim djelima? Koliko mladi danas čitaju i razumiju poeziju?
Zašto kažemo da nam poezija otvara neke nove horizonte?
Odgovore na ova pitanja saznajte čitajući našu padlet ploču i odgovore učenika.
https://padlet.com/katarinaascic1/unmfqmr4nc2mwjiy
Uz kviz u formsu preispitajte svoj doživljaj poezije.
Gledaj i slušaj – ako nemaš inspiraciju, pođi u kazalište!
Znate li kako nas to Jadransko more ujedinjuje i dijeli? Što se krije u ogromnom kovčegu na du mora? Kako se postaje Sunce Djever? Čemu služe lovci na snove? Na ova pitanja saznat ćeš odgovor ako pođeš u kazalište!
Pođi s nama kroz naše osvrte i fotografije i zabavi se!
https://padlet.com/katarinaascic1/xy7e9y286fbtz8fr
Katarina Pleić, prof.
Pobjeda na natječaju Basna je priča prava jer životinja mudrost izgovara!
Učenici 6. b razreda sudjelovali su u natječaju u natječaju “Basna je priča prava jer životinja mudrost izgovara!”. To su naši učenici: Leona Đirlić, Maks Kalinić, Josip Kvesić, Mario Maucieri i Dea Urlić. Udruga Mlada pera dala je priliku najmlađim autorima da u formi basne izraze vlastite pouke i mudrosti bile one upućene roditeljima, učiteljima, ili sebi samima te možda lakše progovore o temi ili problemu koji je za njih bitan.
Napisati basnu nije tako jednostavno kao što se čini, nije dovoljno samo životinjama dati moć govora, likovi u basnama, pogotovo oni koji se često pojavljuju, utjelovljuju ljudske osobine koje se smatraju poželjnima, ili nepoželjnima, a koje se u basni obično žele pohvaliti ili pokuditi. Stoga je žiri odabrao najljepše basne koje će ući u bojanku koju ilustrira Goran Radiković.
Dea Urlić, s basnom Majmun i bubašvaba, i Maks Kalinić, s basnom Medvjed i pčele, napisali su najljepše izabrane basne, koje su ilustrirane u bojanci Vapaj basni.
Čestitamo ponosnim pobjednicima i nadamo se još mnogim kreativnim radovima!
Sve radove naših učenika možete vidjeti na padlet ploči.
https://padlet.com/kascic/c7r0gpnvv7u2xtqp
Katarina Pleić, prof.
Učenice 6. b razreda Leona Đirlić, Petra Šećer i Petra Galić sudjelovale su na natječaju 59. Revije dječjeg filmskog stvaralaštva. S velikim žarom snimile su svoj prvi amaterski film Zaključane u školi. Od ideje preko sinopsisa, scenarija, do knjige snimanja i samog snimanja nastao je kratak i zanimljiv film koji možete pogledati na sljedećoj poveznici.
Zabavite se s nama i budite u svom filmu!
Katarina Pleić, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |