preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prehrana učenika
Produženi boravak
Upisi u 1. razred osnovne škole
Erasmus akreditacija

Priloženi dokumenti:
1.jpg

Upisi u srednju školu
Pretežno vedro

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 3. 2012.

Ukupno: 283130
Ovaj tjedan: 218
Danas: 1
Vijesti - školska godina 2024./2025.

Projekt Dječjeg gradskog vijeća Grada Splita Moj NAJ-PR

U srijedu, 27. ožujka 2019. godine u 9:00 sati u Gradskoj vijećnici održana je druga (2.) sjednica trećeg saziva Dječjeg gradskog vijeća Grada Splita. Na toj sjednici dvadeset i osam (28) škola je prezentiralo projekt Moj naj PR. Rezultate našeg projekta prezentirao je učenik 7. A razreda, predstavnik Vijeća učenika, Patrick Kečkemet Marušić. Na projektu su radili svi predstavnici razreda OŠ Dobri, pedagoginja i otac učenice Sare Vlah, Ante Vlah.

Projekt je pošao od zajedničkog dogovora pedagoginje i predstavnika Vijeća učenika o tijeku i aktivnostima projekta. Odlučeno je kako će se po razredima podijeliti anonimna anketa za roditelje vezano za njihove odgojne metode i suradnju sa školom. Odazvalao se 84 roditelja te je napravljena analiza rezultata.

Rezultati su prikazani na plakatu koji je napravljen suradnjom učenika naše škole i roditelja.

Osnovna škola Dobri osvojila je četvrto mjesto. 


Rezultati prikazani na plakatu i prezentirani u Gradskoj vijećnici na drugoj sjednici Dječjeg gradskog vijeća Grada Splita

AKTIVNOSTI U SKLOPU PROJEKTA MOJ NAJ-PR

  1. Zajednički dogovor predstavnika Vijeća učenika o tijeku i aktivnostima projekta
  2. Anketiranje roditelja (84 roditelja se odazvalo), anketiranje članova Vijeća učenika
  3. Analiza rezultata i dogovor o izgledu plakata
  4. Izrada plakata u suradnji s roditeljem

ŠTO MISLE RODITELJI?

  1. Pozitivne osobine: strpljivost i brižnost, razumijevanje komunikacija, provođenje zajedničkog vremena, odgovornost, kreativnost, upornost, dominirati
  2. Osobine koje bi poboljšali: dosljednost, upornost, učiti djecu samostalnosti
  3. Kakvu suradnju roditelji žele sa školom? Kreativne radionice, stručna predavanja, gost na satu, volonteri. U većini roditelji smatraju da im škola može pomoći u odgojno-obrazovnoj ulozi
  4. Teme o kojima bi roditelji rado slušali na roditeljskim sastancima: Kako povećati djetetovo samopouzdanje i samopoštovanje, Odgojno učinkovita komunikacija, Kako prepoznati i rješavati probleme u odgoju, Internet i igrice, Kako zaštititi dijete od ovisnosti, Adolescencija, Roditeljski stres, Upisi u srednju školu, Kako povećati asertivnost, a smanjiti agresivnost kod djeteta, Zajedno do boljih ocjena

ŠTO MISLE UČENICI?

  1. Pozitivne osobine roditelja: nježnost, brižnost, dobrota, marljivost, upornost, požrtvovanost, strpljivost
  2. Koje bi osobine trebali popraviti: komunikaciju doradit malo, previše zaštitni, ljutnja-smanjiti, smirenost-povećati
  3. Velika većina smatra da škola može pomoći roditeljima u odgoju
  4. Smatra da bi roditelje zanimale sljedeće teme : ocjene, ponašanje na satu, zdravija marenda, izvannanstavne aktivnosti, agresivnost djece
  5. Predlažu sljedeće oblike suradnje roditelja i Škole: kreativne radionice, Gost na satu, jedan dan da roditelji idu u školu umjesto djece, sportsko natjecanje s roditeljima i bakama

MOŽE LI ŠKOLA POMOĆI RODITELJIMA?

  1. Mi vjerujemo da može i da treba. Roditelji su pokazali da ih zanimaju teme koje se odnose na roditeljske kompetencije i vještine odgoja koje je moguće i naučiti i poboljšati, u manjoj mjeri ocjene i školski uspjeh kako to percipiraju učenici
  2. Možda već od tuda mogu roditelji mijenjati komunikaciju- da nisu samo ocjene i ponašanje svakodnevna i prva tema razgovora 

ŠTO MOŽEMO I ŠTO ĆEMO NAPRAVITI?

  1. Zaključke ovog projekta predstavit ćemo Vijeću roditelja i Timu za kvalitetu u Školi
  2. Cilj nam je da Vijeće roditelja upozna naš rad, prepozna da mi uvažavamo mišljenje roditelja i da želimo graditi partnerstvo škole i roditelja koji zajedno imaju izuzetan utjecaj na razvoj i napredak učenika
  3. Također nam je cilj da naši rezultati se uvrste kao aktivnosti u sljedeći školski kurikulum kroz teme roditeljskih sastanaka, kreativne radionice za roditelje i zato ćemo ih prezentirati Timu za kvalitetu koje provodi samovrednovanje i daje prijedloge za nove programe

ZAKLJUČAK

Svojim radom želimo dati svima primjer kako zajedničkim zalaganjem, dobrom komunikacijom, uvažavanjem različitih mišljenja se potiče suradnja, u ovom slučaju suradnja  škole i roditelja  te konačni  rezultati mogu biti samo bolji i to je naša poruka za kraj svim roditeljima : Svojim pozitivnim primjerima nas odgajate, vi ste naš prvi i najvažniji model od kojeg učimo : 'Ne brini se ako te djeca ne slušaju, brini se zato što te uvijek gledaju'. 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Dodig   datum: 28. 3. 2019.

Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Popis udžbenika

Virtualna šetnja školom


EDIT CodeSchool


Zahvalnice


OŠ DOBRI

 


eDnevnik


Erasmus


Zaštita djece na internetu

Kviz SafetyNet

E - bonton

 

 





preskoči na navigaciju