POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
NOĆ KNJIGE I RADIONICA SEBIČNI DIV
U sklopu Noći knjige koju ove godine obilježavamo 21. travnja, učenici 5.b razreda, njihova učiteljica Hrvatskog jezika Valerija Ritterman Medvidović i školska knjižničarka Jelena Torti, tijekom tri školska sata proveli su radionicu u sklopu sata lektire „Sebični div“, Osacara Wildea.
Učenici su bili podijeljeni u pet grupa. Prvi sat posvetili su interpretaciji djela. Učiteljica i knjižničarka učenike su kroz osmišljena pitanja i kvizove vodile kroz analizu likova, interpretaciju metafora i povezivanje s drugim književnim djelima slične tematike i poruka.
Drugi školski sat svaka grupa je dobila svoj zadatak. Likovna grupa je trebala na hamer papiru kroz likovno stvaralaštvo prepričati priču, dočarati godišnja doba i osjećaje likova. Dramska grupa je imala zadatak pretvoriti „ Sebičnog diva“ u predstavu. Odabrati jednu sliku iz priče, napisati scenarij, podijeliti uloge i zaigrati svoju predstavu. Dvije literarne grupe dobile su zadatke pisanja pisama. Jedna grupa je predstavljala diva koji piše pismo djeci, ispričava im se zbog svoje sebičnosti i pokušava im objasniti zašto se tako ponašao i kako se osjećao. Druga grupa predstavlja djecu koja su imala zabranu igranja u vrtu. Djeca pišu pismo divu, objašnjavaju mu koliko njima znači igra u vrtu, kako su se osjećali
i jesu li mu oprostili zbog njegove sebičnosti. Posljednja grupa je glazbena grupa. Učenici su trebali odabrati šest scena koje prepričavaju priču. Zapisati ih i zamisliti priču „ Sebični div“ kao film koji ima svoj soundtrack. Svaki prizor potrebno je dočarati glazbom. Glazba se treba sjediniti s pričom, likovima, godišnjim dobima
i emocijama likova.
Učenici su predano radili na svojim zadacima. Stvaralački proces smo popratili fotografijama za uspomenu, a onda je uslijedila prezentacija radova. Izmjenjivale su se literarne grupe, dramska, glazbena, a ipak je najviše vremena trebalo likovnoj grupi koja je pažljivo oslikavala svaki detalj priče.
Smatramo da ovakvim pristupom lektiri djeci poruka priče dugoročno ostaje urezana u sjećanje. Svatko od njih nosi različite talente. Ovakvom i sličnim radionicama djeci omogućujemo da pročitani sadržaj mogu pretočiti u svoje talente.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |