POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Naša škola na KP Open Turniru u debati!
Voliš li biti u pravu kad raspravljaš s prijateljima? Je li razgovor za tebe aktivnost koja vodi nekom cilju ili to činiš samo kako bi ispunio/la vrijeme?
Znaš li na koji se način izboriti za riječ u društvu? Kada želiš govoriti o nekoj temi, kako ćeš ju otvoriti? Kako ćeš reagirati ako pouzdano znaš da tvoj prijatelj nije u pravu? Dok tvoj sugovornik govori, a ti se ne slažeš s njim, što ćeš učiniti?
Ako te zanima odgovor na ova pitanja, pridruži se debatnom klubu Dobri i sudjeluj s nama na turnirima, edukacijama i natjecanjima!
Natjecali smo se u dvije ekipe u četiri kola turnira, Dobri 2, Viktor Emanuel Mišetić kao 1. govornik, Olja Mihovilović kao 2. govornik i Ena Vučina kao 3. govornik. Ekipu Dobri 1 predstavljaju učenici 8. razreda redom po govornicima, Niko Perković, Toni Mamić i Toni Bižaca.
Odnijeli su dvije pobjede i to u 2. kolu protiv ekipe Kamen te u 3. kolu protiv ekipe Kaštela kao ekipa afirmacije.
Ekipa Dobri 2 odnijela je pobjedu u 3. kolu!
Čestitamo im na tome!
Učenici su na satima debatnog kluba slagali svoj slučaj (case). Koristili smo najprije oluju ideja uz unaprijed zadanu tezu Kraljevske obitelji donose više štete nego koristi, zatim načinom eliminacije izabrali najbolje argumente. Na temelju dva najjača argumenta gradili smo kriterij, vrhovnu vrijednost i opće dobro koje će društvo dobiti našom pobjedom.
Debatanti pripremaju svoje govore i nastupe te moraju održavati visoku razinu koncentracije na ono o čemu govore. Sve vještine koje su razvili upotrebljavaju učeći ostale predmete budući da je debata raspravljačka vještina koja razvija kritičko mišljenje, zauzimanje svog stava, obranu svojih argumenata, poštivanje i slušanje sugovornika. Naučili su kako voditi flow, tijek govorenja suparničke ekipe koji im olakšava praćenje drugih govora a to će iskoristiti u napadima u svojim govorima.
Koje su mogućnosti i obveze afirmacije i negacije?
U slaganju svog slučaja afirmacija ne smije imati samo jedan argument jer je ona ekipa koja mora održati svoj slučaj na nogama.
Može pobijati negacijske definicije i sama sebi namjestiti definicije kako želi, preusko ili preširoko.
Negacijska skupina mora napasti kriterij afirmacije, tj. složiti se i objasniti zašto ili izraziti neslaganje i objasniti zašto.
Debatanta u ispitivanju (crossu) ne možemo ispitivati njegovu osobnom mišljenju, ali ga smijemo pitati za izvor podataka koji je koristio. Dokazi se suprotne ekipe ne mogu pobijati, ali se mogu proglasiti manje važnima za slučaj.
Veliko hvala našoj ravnateljici koja nam je omogućila sudjelovanje iz škole jer je turnir održan preko Zoom-a.
Katarina Pleić, prof. mentor
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |