POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Škola Dobri u 48. Školi stvaralaštva na 34. Novigradskom proljeću!
Škola stvaralaštva namijenjena je visokomotiviranim i potencijalno darovitim učenicima i učiteljima i cilj joj je okupljanje u radionicama jezično-umjetničkog tipa. Naši učenici Dora Matić, Bjanka Baras Šimleša, Gabrijela Pupić-Bakrač i Lav Dobrijević pozvani su ove godine u Školu stvaralaštva. Uz njih su pozvane učiteljice Hrvatskog jezika Valerija Ritterman Medvidović i Katarina Pleić. Škola Dobri prvi je put sudjelovala u ovakvom programu za darovite učenike. Ponosni smo jer je naša škola jedina pozvana škola među četirima koje su se prijavile iz Splitsko-dalmatinske županije.
Kako smo dospjeli u Novigrad?
Za prijavu je trebalo poslati motivacijsko pismo učenika i učitelja te dodatnu dokumentaciju kojom se potkrepljuje prijava i motivacija za određeno jezično-umjetničko područje u vidu videozapisa, potvrda, fotografija, kako mi, hospitanti, tako i učenici. Svi će biti vrednovani prema istim kriterijima.
Želja nam se ostvarila kada smo ugledali imena naših učenika i učiteljica na popisu pozvanih. Ovo nije natjecanje, ali je natjecanje dospjeti u Školu stvaralaštva u Novigradu.
Trebalo je početi planirati putovanje, a vjerujte, nije lako doći redovnim linijama od Splita do Novigrada istarskog.
Split – Rijeka – Pula – Poreč – Novigrad ? Koliko puta ćemo presjesti da dođemo do tamo? Koliko god treba, samo da stignemo! Putovanje smo uspjeli skratiti, a neki učenici prvi put su letjeli zrakoplovom u velikom uzbuđenju.
Stručnjaci za pojedino područje vodili su 21 radionicu tijekom 7 dana iz područja RIJEČI, ZVUKA, SLIKE I POKRETA. Tijekom rada ostvaruje se integracija i korelacija s drugim radionicama te predstavljanje rada u dvama zajedničkim programima – koncertom i završnim predstavljanjem svih radionica na kraju zajedničkog druženja. Snimili smo zajedničku fotografiju sa svim sudionicima simbolično praveći krug kao polaznu temu ovogodišnje Škole stvaralaštva i također fotografiju prikaza pokreta određenih boja na asocijativan pojam. U večernjim satima učenici i hospitanti sudjelovali su u kvizu znanja i pjevačkim natjecanjima gdje smo se lijepo zabavili i međusobno družili. Prevladavala je jedna zajednička pozitivna energija svih sudionika, nastala su neka nova prijateljstva te svakako divne uspomene; doista jedno korisno životno iskustvo gdje su djeca mogla izraziti svoju kreativnost na svojstven, slobodan način i u sebi probuditi darovitoga glumca, izvrsnog plesača, talentiranog slikara...
Sudjelovali smo u radionicama cirkuskih vještina, scenskoj, filmskoj i slikarsko-scenografskoj koje je trebalo izabrati prilikom prijave.
Izabrani hospitanti dobili su zadatak koji je trebalo ispuniti uoči dolaska u Novigrad. Podijeljeni u skupine imali smo izabrati kulturno dobro koje nije dovoljno prepoznato u našem zavičaju, a koje bi trebalo zaštititi, brendirati, te osmisliti aktivnosti u radu s učenicima koje im omogućuju razvoj i usvajanje kreativnih vještina. Aktivnosti još traju, a učenici rade na zadacima koji su im zadani.
Organizatori i suorganizatori Škole stvaralaštva: Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Agencija za odgoj i obrazovanje te Osnovna škola Rivarela, Novigrad.
https://www.novigradsko-proljece.com/web/
Pripreme smo provodili uz veliku podršku naše ravnateljice Mirjane Dodig na kojoj smo neizmjerno zahvalni. Zahvaljujemo i školskoj psihologinji Grozdani Matanović koja nam je dala vjetar u leđa i stručnu pomoć oko izbora učenika te učiteljici Hrvatskoga jezika Tanji Gijevski na angažmanu oko prijave učenika. Hvala roditeljima i učenicima na povjerenju koje su nam ukazali.
Uronjeni u umjetnost, nošeni krilima mašte, kreativnosti i novih spoznajnih svjetova, učeći se znanjima i vještinama za život, u poticajnom okruženju i radu sa sebi sličnima, osjetili smo što znači biti na izvorima te kako nas je povezala ovogodišnja tema Novigradskog proljeća Krug. Biti slobodan u svojoj mašti, pomicati vlastite granice ponekad se čini teško, no važno je uhvatiti taj trenutak nadahnuća i zaroniti u svijet umjetnosti i tada možemo samo biti sretniji.
Pogledajte naše fotografije.
Priredile: Katarina Pleić i Valerija Ritterman Medvidović, učiteljice Hrvatskog jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |