POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
OBJAVA PRIJEDLOGA LISTE ZA DODJELU PROSTORA NA KORIŠTENJE
Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje na sjednici održanoj dana 18. svibnja 2017. godine razmotrilo je i utvrdilo sukladno članku 17. Pravilnika o davanju na korištenje prostora u objektima osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split („Službeni Glasnik“ broj 50./16.) Prijedlog liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje na osnovu prispjelih prijava na Natječaj objavljen na mrežnim stranicama Škole dana 15. ožujka 2017. godine kako slijedi:
Članak 17. (1) Kriterij i mjerila za bodovanje prijava pristiglih na natječaj za davanje na korištenje prostora škola (termina korištenja prostora) su:
1. Godine aktivnog djelovanja podnositelja prijave - za svaku godinu aktivnog djelovanja .............................................................. 1 bod
2. Broj zaposlenika (na neodređeno vrijeme)
do 2 ......................................................... 1 bod
od 3 do 5 ................................................. 3 boda
od 6 do 10 …………………….......... 5 bodova
više od 10 ………………….............. 7 bodova
3. Broj članova udruge i/ili volontera
- do 5 ……………………......................... 1 bod
- od 6 do 10 …………….............……… 3 boda
- od 11 do 20 …………............……… 5 bodova
- od 21 do 30 …….............………....... 7 bodova
- više od 30 ……………...................… 9 bodova
4. Neposredan rad s korisnicima usluga - rad s korisničkim skupinama
do 5 korisnika …........................................................ 1 bod
rad s korisničkim skupinama od 6 do 10 korisnika .......................................................…... 3 boda
rad s korisničkim skupinama od 11 do 20 korisnika …………….............................…… 5 bodova
rad s korisničkim skupinama od 21 do 40 korisnika ………………............................… 7 bodova
rad s korisničkim skupinama iznad 40 korisnika ……………….........................……. 10 bodova
5. Ostvarena priznanja, uspjesi, nagrade i sl.
državna …….................................… 8 bodova
Grada Splita ….................……...…… 4 boda
strukovna ……..........................……… 2 boda
6. Prethodno korištenje prostora - prethodno uredno korištenje istog prostora u osnovnoj školi (uredno izvršavanje ugovornih obveza temeljem ranijih ugovora) ………..........……… 3 boda
7. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti - učenici škole u velikoj mjeri će biti uključeni u planirane aktivnosti .............................................. 2 boda
korisničku skupinu čine isključivo učenici škole …..............…............………………… 8 bodova.
Naziv prijavitelja |
Kriterij 1 |
Kriterij 2 |
Kriterij 3 |
Kriterij 4 |
Kriterij 5 |
Kriterij 6 |
Kriterij 7 |
Ukupno bodova |
1. Rehabilitacijsko-rekreacijska udruga „LOTUS“ iz Splita |
4 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
2. TAEKWANDO KLUB MARJAN iz Splita |
16 |
7 |
0 |
0 |
14 |
3 |
2 |
42 |
3. AKADEMSKO ATLETSKI KLUB DIOKLECIJAN iz Splita |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Sukladno članku 18. stavku 2., Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje će u roku od osam (8) dana od dana utvrđivanja Prijedloga liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje pisanim putem obavijestiti prijavitelje o statusu njihove prijave.
Voditeljica Povjerenstva
Silvija Peroš Milišić, v.r.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |