POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
STEMfemme u školi Dobri
Institut za društvena istraživanja Zagreb je u suradnji s A1 Hrvatska i Gradom Splitom u okviru A1 projekta STEMfemme Junior razvio inovativnu izvannastavnu aktivnost STeam, čiji je cilj osnažiti djevojčice za bavljenje različitim područjima STEAM-a i ojačati njihove aspiracije prema STEM zanimanjima. Ova izvannastavna aktivnost bila je namijenjena prvenstveno učenicama, ali i učenicima petih i šestih razreda osnovnih škola, a provodila se u više splitskih škola među kojima je bila i naša škola Dobri. Učenice i učenici su kroz rad na društveno relevantnim pitanjima i različitim istraživačkim i kreativnim aktivnostima i učenjem u zajednici, približili različita područja STEAM-a, a na primjerima su pokazali primjenu znanstvenih koncepata i metoda u svakodnevnom životu.
U četvrtak 06.06.2024. godine, naše su učenice i učenici, zajedno sa učiteljicama Ines Jovanović, Karlom Kovačušić, Kristinom Vladić te pedagoginjom Iris Didić-Mužić sudjelovali na Grand finalu STEMfemme projekta gdje su u Hrvatskom domu predstavili svoj ovogodišnji rad i područje istraživanja. U prvom dijelu projekta učenici su se bavili područjem kozmetike, a u drugom dijelu vizualnom umjetnošću. Više informacija možete vidjeti na videu s kojim se škola predstavila, a na kojem ujedno možete vidjeti kako su učenici marljivo radili i uživali na različitim radionicama i predavanjima.
I jedno veliko hvala i bravo našim učenicima!
Karla Kovačušić
Video i slike u prilogu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |