POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
7. MEĐUŠKOLSKO NATJECANJE IZ EMOCIONALNE PISMENOSTI
U veselom ritmu osjećaja, misli i raspoloženja, dovezli smo se u OŠ Strožanac na 7. međužupanijsko natjecanje iz emocionalne pismenosti koje organizira Služba za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko dalmatinske županija u sklopu projekta PRETEŽNO VEDRO. Naši učenici 6. razreda vrijedno su se pripremali za individualni i grupni dio natjecanja koje se ove godine održalo 24. 11. 2023. u Mjesecu borbe protiv ovisnosti.
U individualnom dijelu natjecanja predstavljao nas je učenik Dominik Borzić koji se istaknuo najvećim brojem bodova. Glumački su nas predstavljali i svoje vještine pokazali učenice i učenici Lucija Čović, Eli Jurić, Lana Lipar, Roko Luetić, Luka Luetić, Rafael Borzić i Maro Vatavuk. Goran Vukušić sudjelovao je u pratnji i podršci. Izvlačenjem su dobili karticu sa zadatkom: U razred vam je ove školske godine došao novi učenik/ica. Primjećujete da mu joj slabije ide u školi, nije se uspio/la najbolje uklopiti, a jučer ste ga slučajno zatekli kako plače u školskom WC-u. Želite mu/joj pomoći! Što ćete učiniti? Odlučili ste da... Za ovu dramsku improvizaciju dobili su 15 minuta vremena pripreme i 5 minuta za trajanje izlaganja u koje su se s lakoćom uživjeli.
PROVEDBA AKTIVNOSTI
Sudjelovanje učenika 6. razreda u aktivnostima projekta Pretežno vedro u našoj školi odvijalo se na satovima razrednika upoznavanjem učenika s projektom, njegovim nastankom i razvojem s naglaskom na emocionalnu pismenost i mentalno zdravlje. Učenici su prije samog školskog natjecanja iz emocionalne pismenosti imali mogućnost igrati igru s karticama u školi, a kući digitalni oblik. Učenici su bili zainteresirani za sudjelovanje i postizanje što boljeg rezultata u atmosferi pozitivnog vršnjačkog ozračja. Natjecanje su provele voditeljice projekta psihologinja Grozdana Matanović i profesorice Hrvatskoga jezika Katarina Pleić i Valerija Riterman Medvidović.
Ovo je prilika za druženje i učenje kojemu je cilj zaštita i unaprjeđenje mentalnog zdravlja djece. Naši učenici vratili su se osnaženi i ohrabreni za neke nove pustolovine i pobjede u kojima će sada znati upravljati svojim osjećajima. Svi su naši osjećaji pozitivni ako znamo upravljati njima i prepoznati ih, a ne da oni vitlaju nama i našim raspoloženjem.
Prepoznavanje vlastitih i tuđih osjećaja karta je za let u svakodnevnoj komunikaciji i suradnji kako djece tako i odraslih. Letimo zajedno i učimo jedni od drugih!
Katarina Pleić, prof. mentor
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |