eTwinning projekt U svijetu likovnih umjetnika 7

 

Učenici drugih razreda u produženom boravku sudjelovali su u eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika 7..

Ostvarili smo postavljene zadatke i ciljeve projekta. Uživali smo od početne suglasnosti i upoznavanja roditelja s projektom do evaluacije učenika. Upoznali smo nove umjetnike, sudjelovali u svim suradničkim aktivnostima te uživali stvarajući nova djela.

Knjiga će otkriti tko je bio inspiracija učenicima.

https://read.bookcreator.com/BMR6bMrhHzO1AeQOL1gDSm77Wsu2/ZTAQXEk4S2qf9v2s2mXbag 

 

Učiteljice Inga Knežić, Katarina Ruić

eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu 5

 

Učenici drugih razreda u produženom boravku sudjelovali su u eTwinning projektu Uz čitanje riječi rastu 5. Cilj ovog projekta je približiti djeci čitanje knjiga i na taj način izgraditi kulturu čitanja, unaprijediti čitalačke vještine učenika i potaknuti njihovo kritičko razmišljanje.

Ostvarili smo postavljene zadatke i ciljeve projekta. Uživali smo od početne suglasnosti i upoznavanja roditelja s projektom do evaluacije učenika. Odradili smo predložene zajedničke aktivnosti, ostvarili suradnje s partnerima, ali proveli smo i svoje dodatne aktivnosti.

U našoj prezentaciji pogledajte što smo sve odradili.

 

Učiteljice i učenici 2.a i b razreda produženog boravka

Učenici 4. a razreda i učenici 4. b razreda produženoga boravka su zajedno s učiteljicama Tomislavom Ercegović i Ivonom Bedalov Matas sudjelovali u značajnom jednotjednom eTwinning projektu pod nazivom Matchbox Worry Monster/Zabrinuti kućni ljubimci iz kutije za šibice. Cilj projekta je promicanje svijesti o mentalnom zdravlju, poticanje umjetničkog izražavanja, razvijanje strategija suočavanja, isticanje važnosti otvorenog razgovora i pružanja utjehe. U sklopu Svjetskog dana mentalnog zdravlja koji se obilježava 10. listopada 2024. godine, učenici su stvorili personalizirane Matchbox Worry Monsters – male, utješne pratioce dizajnirane da im pruže utjehu u izazovnim vremenima. Projekt uključuje oslikavanje kamenčića koji predstavljaju zabrinutog kućnog ljubimca i personaliziranje vanjskog izgleda kutije. Izradom personaliziranih zabrinutih kućnih ljubimaca učenici su se uključili u ideju mentalnog zdravlja na opipljiv način, povezujući način na koji mala djela brige mogu utjecati na nečije emocionalno blagostanje.

Skip to content