POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
Dizajn stambenog prostora u 3D programu on line - planer 5d.com
Učenici 6. i 8. razreda na satu informatike upoznali su se s online programom za planiranje i dizajniranje stambenih objekata. To je prvi korak u gradnji stambenih objekata. U ovom programu učenici su izrađivali razmještaj prostorija, izgled interijera i okućnice.
Za energetsko učinkoviti stambeni objekt poželjno je dnevni boravak orjentiran prema jugu sa što više ostakljene površine, spavaonice orijentirane prema istoku, a kupatila i ostave prema sjeveru. Na taj način koristi se energija Sunca za zagrijavanje dnevne prostorije i ostvaruje se značajna ušteda energije, a time i novca.
U ovoj školskoj godini djelatnici OŠ Dobri prijavili su se na tri natječaja u aktivnostima K1 i K2.
1.Projekt K1 aktivnost, pod nazivom „U očima različiti, u srcima jednaki“.
Ovim projektom koji je trebao poticati multikulturalnost u školi željela se postići tolerancija učenika prema kolegama-pripadnicima različitih kulturnih, religijskih i rasnih skupina te prezentirati njihova različitost kao bogatstvo, ne prepreka te kao mogućnost širenja vidika, kako za učenike, tako i za njihove roditelje.
Način na koji smo željeli ostvariti je primjena novih oblika i metoda rada koji potiču suradničko učenje i interakciju među učenicima. Zatim uvođenjem novih programa u Školski kurikulum kroz satove razrednika, izvannastavne aktivnosti, kulturna zbivanja, izvanučioničke aktivnosti i školske projekte. Takav cjelovit i promišljen pristup omogućio bi da svi učenici škole budu od najranije dobi kroz različite aktivnosti dio ovog projekta i time se izbjegne dosadašnja rascjepkanost.
2.Projekt „Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja (u suradnji dviju srednjih škola i jedne osnovne škole u Splitu).
Kroz projekt smo planirali
3.Projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization" (u suradnji s Rumunjskom i Poljskom)
Projekt je namijenjen starijim učenicima škole u svrsi pomoći odabira budućih zanimanja. Učenici bi bolje razumjeli lokalno tržište i razvili ključne kompetencije. Naučili bi više o radu u različitim okruženjima, komunikaciji na drugim jezicima, korištenju ICT tehnologije, osnove dizajniranja, planiranja i načinima gradnje. Koordinator projekta je Ravnateljica.
Sretni smo što nam je Agencija za mobilnost i programe EU odobrila projekt „Future, work, home - today's planning, tomorrow's realization“. Ostala dva projekta planiramo doraditi i opet poslati na natječaj.
U sklopu projekta Erasmus + K2 aktivnosti nam uskoro sedam učenika sedmih i osmih razreda (Ajla Šećerović, Bartul bojić, Sanda Bekavac, Laura Gazzari, Anamarija Markić i Luka Rajniš) zajedno s mentorima: Jadrankom Vujčić, Perom Kuriljem i Mirjanom Dodig putuju u Rumunjsku na transnacinalnu aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja. Pored naših djelatnika i učenika će biti i škola – parner iz Poljske sa svojim predstavnicima: 8 učenika i 3 učitelja. U vremenu od 12. 11. 2017. do 17. 11. 2017. bit će organizirane mnoge zanimljive aktivnosti. Naši učenici s mentoricom Feliciom Granić pripremaju ppt prezentacije na engleskom jeziku o ljepoti naše domovine, grada Splita i našoj školi. Pero Kurilj i Jadranka Vujčić s učenicima pripremaju ppt prezentaciju o modernoj gradnji u RH, a učiteljica Bruna Ovčar izrađuje modele kuća koje ćemo izložiti na izložbi zemalja - partnera. Boravak u Rumunjskoj će biti vrlo zanimljiv i bogat raznim aktivnostima, poput:
Avio karte su kupljene i veselimo se putovanju!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |