2018-08-23 13:40:24 Zahtjev za (su)financiranje troškova nabave udžbenika, radnih bilježnica i pripadajućih dopunskih nastavnih pomagala za učenike osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split za školsku godinu 2018./2019. Roditelji/staratelji će od 27.8. 2018. godine do kraja 9. mjeseca moći svakim radnim danom predati Zahtjev u računovodstvu Škole. Uz zahtjev, roditelji su obvezni priložiti i račun za kupljene udžbenike, radne bilježnice i pripadajuća dopunska nastavna pomagala. Iznos računa koji će roditelji/staratelji priložiti uz Zahtjev mora biti isti ili veći od iznosa predviđenog (po razredima) Zaključkom o (su)financiranju troškova. Za učenike koji rade po redovnom programu visina (su)financiranja iznosi: Za učenike 1.,2. i 3. razreda osnovne škole 600,00 kuna, Za učenike 4. razreda osnovne škole 650,00 kuna, Za učenike 5. i 6. razreda osnovne škole 1.050,00 kuna i Za učenike 7. i 8. razreda osnovne škole 1.200,00 kuna.Za učenike koji rade po redovitom programu uz prilagodbu, Grad Split će u cijelosti financirati troškove nabave udžbenika i radnih bilježnica. Molimo roditelje/staratelje da ispravno popune Zahtjev kako bi se isplata sredstava uspješno izvršila. Škola će izvršiti isplatu roditeljima/starateljima najkasnije do 30.9.2018. godine. Potpisom na Zahtjevu podnositelj se obvezuje paziti da se udžbenici koji bi mogli poslužiti i u idućoj školskoj godini uredno koriste i čuvaju tijekom školske godine te se kao takve neoštećene na kraju školske godine vrate u školu. |
Osnovna škola "Dobri" Split |