2017-05-19 14:31:08 OBJAVA PRIJEDLOGA LISTE ZA DODJELU PROSTORA NA KORIŠTENJE Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje na sjednici održanoj dana 18. svibnja 2017. godine razmotrilo je i utvrdilo sukladno članku 17. Pravilnika o davanju na korištenje prostora u objektima osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split („Službeni Glasnik“ broj 50./16.) Prijedlog liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje na osnovu prispjelih prijava na Natječaj objavljen na mrežnim stranicama Škole dana 15. ožujka 2017. godine kako slijedi: Članak 17. (1) Kriterij i mjerila za bodovanje prijava pristiglih na natječaj za davanje na korištenje prostora škola (termina korištenja prostora) su: 1. Godine aktivnog djelovanja podnositelja prijave - za svaku godinu aktivnog djelovanja .............................................................. 1 bod 2. Broj zaposlenika (na neodređeno vrijeme) do 2 ......................................................... 1 bod od 3 do 5 ................................................. 3 boda od 6 do 10 …………………….......... 5 bodova više od 10 ………………….............. 7 bodova
3. Broj članova udruge i/ili volontera - do 5 ……………………......................... 1 bod - od 6 do 10 …………….............……… 3 boda - od 11 do 20 …………............……… 5 bodova - od 21 do 30 …….............………....... 7 bodova - više od 30 ……………...................… 9 bodova
4. Neposredan rad s korisnicima usluga - rad s korisničkim skupinama do 5 korisnika …........................................................ 1 bod rad s korisničkim skupinama od 6 do 10 korisnika .......................................................…... 3 boda rad s korisničkim skupinama od 11 do 20 korisnika …………….............................…… 5 bodova rad s korisničkim skupinama od 21 do 40 korisnika ………………............................… 7 bodova rad s korisničkim skupinama iznad 40 korisnika ……………….........................……. 10 bodova
5. Ostvarena priznanja, uspjesi, nagrade i sl. državna …….................................… 8 bodova Grada Splita ….................……...…… 4 boda strukovna ……..........................……… 2 boda 6. Prethodno korištenje prostora - prethodno uredno korištenje istog prostora u osnovnoj školi (uredno izvršavanje ugovornih obveza temeljem ranijih ugovora) ………..........……… 3 boda 7. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti - učenici škole u velikoj mjeri će biti uključeni u planirane aktivnosti .............................................. 2 boda korisničku skupinu čine isključivo učenici škole …..............…............………………… 8 bodova.
Naziv prijavitelja Kriterij 1 Kriterij 2 Kriterij 3 Kriterij 4 Kriterij 5 Kriterij 6 Kriterij 7 Ukupno bodova 1. Rehabilitacijsko-rekreacijska udruga „LOTUS“ iz Splita 4 0 1 0 0 0 0 5 2. TAEKWANDO KLUB MARJAN iz Splita 16 7 0 0 14 3 2 42 3. AKADEMSKO ATLETSKI KLUB DIOKLECIJAN iz Splita 1 0 1 0 0 0 0 2
Sukladno članku 18. stavku 2., Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje će u roku od osam (8) dana od dana utvrđivanja Prijedloga liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje pisanim putem obavijestiti prijavitelje o statusu njihove prijave.
Voditeljica Povjerenstva Silvija Peroš Milišić, v.r.
|
Osnovna škola "Dobri" Split |