2017-05-19 14:31:08

OBJAVA PRIJEDLOGA LISTE ZA DODJELU PROSTORA NA KORIŠTENJE

        Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje na sjednici održanoj dana 18. svibnja 2017. godine razmotrilo je i utvrdilo sukladno članku 17. Pravilnika o davanju na korištenje prostora u objektima osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split („Službeni Glasnik“ broj 50./16.) Prijedlog liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje na osnovu prispjelih prijava na Natječaj objavljen na mrežnim stranicama Škole dana 15. ožujka 2017. godine kako slijedi:

Članak 17. (1) Kriterij i mjerila za bodovanje prijava pristiglih na natječaj za davanje na korištenje prostora škola (termina korištenja prostora) su:

 1. Godine aktivnog djelovanja podnositelja prijave - za svaku godinu aktivnog djelovanja .............................................................. 1 bod

2. Broj zaposlenika (na neodređeno vrijeme)

do 2 ......................................................... 1 bod

od 3 do 5 ................................................. 3 boda

od 6 do 10 …………………….......... 5 bodova 

više od 10 ………………….............. 7 bodova

 

3. Broj članova udruge i/ili volontera

 - do 5 ……………………......................... 1 bod

 - od 6 do 10 …………….............……… 3 boda

 - od 11 do 20 …………............……… 5 bodova

- od 21 do 30 …….............………....... 7 bodova

- više od 30 ……………...................… 9 bodova

 

 4. Neposredan rad s korisnicima usluga - rad s korisničkim skupinama

 do 5 korisnika …........................................................ 1 bod

 rad s korisničkim skupinama od 6 do 10 korisnika .......................................................…... 3 boda

 rad s korisničkim skupinama od 11 do 20 korisnika …………….............................…… 5 bodova

 rad s korisničkim skupinama od 21 do 40 korisnika ………………............................… 7 bodova

 rad s korisničkim skupinama iznad 40 korisnika ……………….........................……. 10 bodova

 

 5. Ostvarena priznanja, uspjesi, nagrade i sl.

državna …….................................… 8 bodova

Grada Splita ….................……...…… 4 boda

strukovna ……..........................……… 2 boda

 6. Prethodno korištenje prostora - prethodno uredno korištenje istog prostora u osnovnoj školi (uredno izvršavanje ugovornih obveza temeljem ranijih ugovora) ………..........……… 3 boda

7. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti - učenici škole u velikoj mjeri će biti uključeni u planirane aktivnosti .............................................. 2 boda

 korisničku skupinu čine isključivo učenici škole …..............…............………………… 8 bodova.

 

 

Naziv

prijavitelja

Kriterij 1

Kriterij 2

Kriterij 3

Kriterij 4

Kriterij 5

Kriterij 6

Kriterij 7

Ukupno bodova

1.

Rehabilitacijsko-rekreacijska udruga „LOTUS“ iz Splita

4

0

1

0

0

0

0

5

2.

TAEKWANDO KLUB  MARJAN iz Splita

16

7

0

0

14

3

2

42

3.

AKADEMSKO ATLETSKI KLUB DIOKLECIJAN iz Splita

1

0

1

0

0

0

0

2

 

Sukladno članku 18. stavku 2., Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje će u roku od osam (8) dana od dana utvrđivanja Prijedloga liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje pisanim putem obavijestiti prijavitelje o statusu njihove prijave.

 

 

 

                                                                                                                    Voditeljica Povjerenstva

                                                                                                                      Silvija Peroš Milišić, v.r.

                                                                                             

 


Osnovna škola "Dobri" Split