2023-11-30 17:04:43

7. MEĐUŠKOLSKO NATJECANJE IZ EMOCIONALNE PISMENOSTI

U veselom ritmu osjećaja, misli i raspoloženja, dovezli smo se u OŠ Strožanac na 7. međužupanijsko natjecanje iz emocionalne pismenosti  koje organizira Služba za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko dalmatinske županija u sklopu projekta PRETEŽNO VEDRO. Naši učenici 6. razreda vrijedno su se pripremali za individualni i grupni dio natjecanja koje se  ove godine održalo  24. 11. 2023.  u Mjesecu borbe protiv ovisnosti.

U individualnom dijelu natjecanja predstavljao nas je učenik Dominik Borzić koji se istaknuo najvećim brojem bodova. Glumački su nas predstavljali i svoje vještine pokazali učenice i učenici Lucija Čović, Eli Jurić, Lana Lipar, Roko Luetić, Luka Luetić, Rafael Borzić i Maro Vatavuk. Goran Vukušić sudjelovao je u pratnji i podršci. Izvlačenjem su dobili karticu sa zadatkom: U razred vam je ove školske godine došao novi učenik/ica. Primjećujete da mu joj slabije ide u školi, nije se  uspio/la najbolje uklopiti, a jučer ste ga slučajno zatekli kako plače u školskom WC-u. Želite mu/joj pomoći! Što ćete učiniti? Odlučili ste da... Za ovu dramsku improvizaciju dobili su 15 minuta vremena pripreme i 5 minuta za trajanje izlaganja u koje su se s lakoćom uživjeli.

 

PROVEDBA AKTIVNOSTI

Sudjelovanje učenika 6. razreda u aktivnostima projekta Pretežno vedro u našoj školi odvijalo se na satovima razrednika upoznavanjem učenika s projektom, njegovim nastankom i razvojem s naglaskom na emocionalnu pismenost i mentalno zdravlje. Učenici su prije samog školskog natjecanja iz emocionalne pismenosti imali mogućnost igrati igru s karticama u školi, a kući digitalni oblik. Učenici su bili zainteresirani za sudjelovanje i postizanje što boljeg rezultata u atmosferi pozitivnog vršnjačkog ozračja. Natjecanje su provele voditeljice projekta psihologinja Grozdana Matanović i profesorice Hrvatskoga jezika Katarina Pleić i Valerija Riterman Medvidović.

Ovo je prilika za druženje i učenje kojemu je cilj zaštita i unaprjeđenje mentalnog zdravlja djece. Naši učenici vratili su se osnaženi  i ohrabreni za neke nove pustolovine i pobjede u kojima će sada znati upravljati svojim osjećajima. Svi su naši osjećaji pozitivni ako znamo upravljati njima i prepoznati ih, a ne da oni vitlaju nama i našim raspoloženjem.

Prepoznavanje vlastitih i tuđih osjećaja karta je za let u svakodnevnoj komunikaciji i suradnji kako djece tako i odraslih. Letimo zajedno i učimo jedni od drugih!

Katarina Pleić, prof. mentor


 

 


Osnovna škola "Dobri" Split