POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
ODRŽAN PROJEKT ''TVOJA BUDUĆNOST- TVOJ IZBOR''
U OŠ ''Dobri'' –Split 5. travnja održan je projekt ''Tvoja budućnost- Tvoj izbor'', koji se odvijao u dva ciklusa. Prvi je održan 26. studenog i 4. prosinca 2012., a drugi 6. ožujka i 5. travnja 2013. Sudjelovalo je 30 učenika sedmih i osmih razreda.. Naša škola bila je domaćin.
(klikom na opširnije doznajte detalje)
Riječ je o projektu koji je u organizaciji svjetske studentske organizacije AIESEC, a cilj mu je upoznati učenike s raznim životnim temama kao što su: prevencija nasilja nad drugima, diskriminacija bilo koje vrste, multikulturalnost, svijest o okolišu, prevencija ovisnosti o drogama i tehnologiji. Projekt se realizirao predavanjima i aktivnim radionicama s navedenim temama, a proveli su ga praktikanti iz inozemstva, koji nastoje upoznati našu zemlju te upozoriti na goruće društvene probleme. Predavanja i radionice su održane na engleskom jeziku.
Prvi ciklus predavanja i radionica održali su praktikanti iz Poljske, Finske, Meksika i Rusije koji su paralelno uz predstavljanje svoje zemlje i kulture obradili sljedeće teme: nasilje nad drugima, nasilje nad okolišom, ovisnost o drogi i ovisnost o tehnologiji te ih povezali sa situacijom u svojoj zemlji.
Drugi ciklus predavanja i radionica održali su praktikanti iz Brazila i Rusije, koji su se predstavili učenicima govoreći o sebi i svojoj zemlji. Upoznali su ih s globalnom ekološkom situacijom i s konkretnim ekološkim problemima u Hrvatskoj, osobito u Splitu i okolici.
Ono što odlikuje ovaj projekt je dinamičnost i raznolikost oblika rada (predavanja, rad u grupama, gledanje kratkih filmova, igre i kvizovi znanja, izrada i prezentiranje plakata). Učenici su imali priliku aktivno sudjelovati, iznositi stavove i ideje o konkretnim problemima, a uz to su pokazali zavidnu razinu poznavanja engleskog jezika. Ovakav je način interaktivnog učenja kod učenika prihvaćen s velikim entuzuijazmom jer potiče aktivno sudjelovanje i razmjenu iskustava svih sudionika.
Novinarska grupa
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |