POVEZNICE NA SADRŽAJE IZ PODRUČJA PROFESIONALNOG USMJERAVANJA:
1. WEB portal: https://e-usmjeravanje.hzz.hr
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/Predanketa
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/kamo-nakon-osnovne-skole
2. Upitnik profesionalnih interesa i kompetencija „Moj izbor“ :
3. Brošura s informacijama o školama i zanimanjima:
🎶 STEM Femme projekt: Zanimljive radionice i uzbudljiva iskustva u svijetu glazbe i tehnologije 🎶
U sklopu STEM Femme projekta, u posljednjim danima sudjelovale smo u niz zanimljivih i edukativnih radionica. Učenice 5. i 6. razreda imale su priliku istraživati temu „Kako je tehnologija promijenila glazbu“ i doživjeti glazbeni svijet iz potpuno nove perspektive.
✨ 31. listopada posjetile smo Hrvatsko narodno kazalište Split i prisustvovale generalnoj probi opere „I pagliacci“. Učenice su imale priliku slušati i gledati uživo izvedbu orkestra pod dirigentskom palicom Ivana Repušića, dok je režiju potpisao Krešimir Dolenčić. Ovaj posjet omogućio je učenicama da dožive čaroliju živih nastupa i povežu umjetnost i glazbu.
🎧 U ponedjeljak 28.listopada i utorak 5.studenog, organizirali smo radionice svaka u trajanju po 2 školska sata na kojoj su učenice koristile umjetnu inteligenciju za izradu vlastite glazbe! Korištenjem tehnologije, stvorile su glazbene kompozicije i tekstove na temu djevojčica u STEM-u, što je bio sjajan način da povežemo kreativnost s novim tehnologijama.
🎵6. studenog posjetili smo Glazbenu akademiju, gdje nas je dočekao Gordan Tudor, glazbeni pedagog, skladatelj i komorni glazbenik.U radionici koja je trajala dva sata, profesor nas je svojim predavanjem uveo u prapovijest glazbe u kojoj su ljudi pokušavali imitirati zvukove iz prirode npr.cvrkut ptica, te izrađivali jednostavne puhačke instrumente od komada drveta ili kosti. Naučili smo da se kroz povijest zvuk samog instrumenta pokušavao dovesti do savršenstva primjerice kroz tri generacije Stradivari obitelji koji su izrađivali gudačke instrumente, za što je bilo potrebno oko 200 godina. Danas uz uporabu tehnologije je moguće dobiti idealan zvuk kroz samo nekoliko godina testiranja. Profesor Tudor objasnio je značenje titranja zvuka i herca, te nam uz pomoć loop pedale dočarao kako tehnologija može “imitirati” čitav orkestar dok je svirao samo jedan instrument-saksofon. Na svom računalu nam je pokazao glazbeni studio, te su učenici mikrofonom snimali svoj glas i dodavali melodiju, i iz toga napravili svoj ‘beat’. Iz predavanja su učenici zaključili kako je tehnologija neizostavni dio glazbe, zvuk instrumenta danas se može istančati uz pomoć tehnologije, glazbeni studio možeš imati na svom prijenosnom računalu, a uz pomoću loop pedale imitirati čitav orkestar uz samo jedan instument.
🎶 Projekt je donio pregršt novih iskustava, a učenice su stekle uvid u to kako tehnologija može obogatiti i oblikovati glazbu. Radujemo se sljedećim etapama projekta, novim izazovima i spoznajama. Svijet glazbe zaista je čaroban!
U projektu sudjeluju učenice 5.i 6. razreda, te učiteljice: Ines Jovanović, Karla Kovačušić, Vera Ožegović, Ivana Igrec i školska knjižničarka Jelena Torti.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |